Welpen

Ben jij een jongen, tussen de 7 en 11 jaar oud(en zit je in groep 4)?

Zoek je naar een gezellige hobby, waarbij je tijd doorbrengt met andere kinderen van jou leeftijd op donderdagavond?

Dan ben je helemaal op je plek bij de scouting.

Iedere donderdagavond van 18.45 uur tot en met 20.00 uur, hebben wij bijeenkomst in of rondom het gebouw.

Tijdens onze wekelijkse bijeenkomsten ondernemen wij verschillende activiteiten. Wij proberen zo actief mogelijk bezig te zijn en vooral veel plezier te maken met de gehele groep. Naast scoutingactiviteiten als vuur maken, leren knopen en om leren gaan met een kompas, zijn er verschillende soorten spellen die wij wekelijks spelen. Van balspellen tot estafettes en van waterballonnen gevechten tot spelletjes als moordenaartje, levende knoop en nog veel meer. Naast spelletjes spelen, hebben we in de eerste week van de zomervakantie altijd een hele week kamp. Hierbij zitten wij met de hele groep op een andere locatie in het land, en zijn we de hele week bezig met de spelletjes en activiteiten die we normaal bij de bijeenkomsten spelen. Alles komt voorbij tijdens een jaar bij de welpen.

Heb jij nou zin om een keertje vrijblijvend te komen kijken, om te weten te komen of het iets voor jou is, dan ben je van harte welkom om een keertje te komen kijken.

Neem even contact op via Jasper Bouman, dan weten we dat je komt. Graag tot dan!

Contactpersoon:

Jasper Bouman